25/5/11

Θρησκεία και Σεξ – Truth or Dare


Η πίστη στα θεία αποτελεί βασική συνιστώσα της Αμερικάνικης κοινωνίας. Γι’ αυτό και ακούς συχνά αποσπάσματα από τη Βίβλο να χρησιμοποιούνται ως όπλα στην πολεμική συγκεκριμένων πολιτικών και ηθικοπλαστικών απόψεων ενάντια σε θέματα όπως ο γάμος των ομοφυλόφιλων ή οι εκτρώσεις. Ο αρθρογράφος γνώμης των New York Times Nicholas Kristof κατέστρωσε ένα έξυπνο κουίζ απομυθοποίησης των θρησκευτικών προσταγμάτων που με το έτσι-θέλω πάνε να μας πείσουν ότι οι γραφές καταδίκασαν απερίφραστα την ερωτική επιθυμία και σεξουαλική συμπεριφορά, το διαζύγιο, τον γκέι γάμο και τις αμβλώσεις.



1. Η θέση της Βίβλου στο θέμα των αμβλώσεων είναι:

Α. Δεν αναφέρεται πουθενά.
Β. Η απαγορευσή τους μαζί με κάθε είδους τεχνητό έλεγχο γεννήσεων.
Γ. Καταδικαστική, εκτός αν πρόκειται να σωθεί η ζωή της μητέρας.

Απάντηση:Α. Οι αμβλώσεις δεν αναφέρονται πουθενά ως τέτοιες.

2. Η Βίβλος αναφέρει ότι ο γάμος είναι:

Α. Η δια βίου ένωση ενός άνδρα με μια γυναίκα.
Β. Η ένωση ενός άνδρα με 700 συζύγους.
Γ. Συχνά ανεπιθύμητος καθώς αποσπά την προσοχή από την αφοσίωση στον Κύριο.

Απάντηση: Α, Β και Γ. Η Βίβλος επιτρέπει στη γυναίκα μόνο ένα σύζυγο, αλλά από κει και πέρα είναι «μπάτε σκύλοι αλέστε». Ο ευαγγελιστής Μάρκος οραματίζεται ένα γάμο δια βίου μεταξύ άνδρα και γυναίκας. Αλλά, ο Βασιλιάς Σολομόντας είχε 700 συζύγους και 300 παλλακίδες. Ενώ οι ευαγγελιστές Ματθαίος και Παύλος επιμένουν ότι είναι προτιμότερο να απέχεις από το σεξ και να αποφεύγεις το γάμο, έτσι ώστε να μπορείς να αφοσιωθείς στο Θεό.


3. Η Βίβλος αναφέρει σχετικά με την ομοφυλοφιλία:

Α. Το τρίτο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης, το Λευϊτικόν, περιγράφει το ανδρικό ζευγάρωμα ως κάτι το ειδεχθές.
Β. Οι λεσβίες θα πρέπει να λιθοβολούνται στο κατώφλι του πατρικού τους.
Γ. Υπάρχει αρκετή αμφισημία και καμία ένδειξη σωματικής επαφής, αλλά αρκετοί αναφέρονται δεικτικά στην ύποπτα υπερβολική αγάπη της Ρουθ για τη Ναόμι, καθώς και στα λόγια του Βασιλιά Δαυίδ προς τον Ιωνάθαν: «Η αγάπη σου για μένα είναι αξιοθαύμαστη, καθώς ξεπερνάει την αγάπη για τις γυναίκες.» (ΙΙ Σαμουήλ 1:23-26)

Απάντηση:Α και Γ. Όσο για τον λιθοβολισμό στο κατώφλι του πατρικού, αυτή είναι η μοίρα των πειραγμένων νυφών, όχι των λεσβιών.

4. Στην Βίβλο, η ερωτική γραφή είναι:

Α. Καταδικαστέα ως «μοιχεία της καρδιάς».
Β. Αποτυπωμένη στο «Άσμα Ασμάτων», το οποίο εξυμνεί το σεξ.
Γ. Αμνημόνευτη

Απάντηση: Β. Διαβάστε το ‘Ασμα Ασμάτων και κοκκινήστε από ντροπή.

5. Ο Ιησούς λέει ότι το διαζύγιο επιτρέπεται:

Α. Μόνο μετά από συμβουλευτική θεραπεία και δοκιμή χωρισμού.
Β. Ποτέ.
Γ. Μόνο σε όσους άνδρες έχουν άπιστες γυναίκες.

Απάντηση: Β κι Γ. Ο Ιησούς στο κατά Μάρκον (10:12-12) αποδοκιμάζει το διαζύγιο, αλλά στο κατά Ματθαίον (5:32 και 19:9) φέρεται να υποστηρίζει πως ένας άνδρας μπορεί να χωρίζει τη γυναίκα του αν αυτή αποδειχτεί εξώλης και προώλης.

6. Σεξουαλική συμπεριφορά που απαγορεύεται είναι:

Α. Η μοιχεία
Β. Η αιμομιξία
Γ. Το σεξ με αγγέλους

Απάντηση: Α, Β και Γ. Ξεχνούμε ότι προγενέστεροι σχολιαστές θεωρούσαν το σεξ μεταξύ ανθρώπων και αγγέλων πράξη ανίερη, το σμίξιμο δυο διαφορετικών ειδών δεν ήταν θεμιτό.

7. Οι άνθρωποι των Σοδόμων καταδικάστηκαν κυρίως για:
Α. Ομοφυλοφιλία
Β. Βλασφημία
Γ. Έλλειψη συμπόνοιας για τους φτωχούς και τους άπορους.

Απάντηση: Γ. Ο σοδομισμός, ως όρος που αναφέρεται στο σεξ μεταξύ ανδρών, πέρασε στην καθομιλουμένη κατά τον 11ο αιώνα κι έτσι ξένιζε κάπως τους παλαιότερους  θρησκευτικούς σχολιαστές. Τα θέματα που είχαν τα Σόδομα με τον Θεό είχαν ως αιτίες ορισμένα χαρακτηριστικά που απέδιδαν στους πολίτες των Σοδομων, όπως η ειδωλολατρία, οι απειλές κατά τρίτων και μια γενική έλλειψη συμπόνοιας. Ο Ιεζεκιήλ αναφέρει πως οι Σοδομίτες «είχαν έπαρση, αφθονία φαγητού, άνετη ζωή κι ευμάρεια, αλλά δεν βοηθούσαν καθόλου τους φτωχούς και τους άπορους».Μάλιστα... «δεν βοηθούσαν καθόλου τους φτωχούς και τους άπορους». Ποιος  να ήξερε ότι αυτή ήταν η έννοια που έδινε η Βίβλος στο σοδομισμό; Σε καιρούς οικονομικής κρίσης και ανέχειας, το ανήθικο, σύμφωνα με τη Βίβλο, είναι να επιφέρεις σκληρή λιτότητα σε βάρος των άπορων και των φτωχών – αυτό δεν είναι που μας καλούν οι Γραφές να αποκηρύξουμε;

Πηγή: Lifo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου